piteå piteå piteå

Helgen har varit fullspäckad med göranden! Har inte suttit still mycket... Inte förrän på söndagen.. Men det är en historia för sig, den dagen blev lite upp och ned om man säger så...

Nåväl. På fredagen var jag på skolan och skrev på en satans rapport.. Gick segt segt segt.. huvva.... Sedan skulle jag ta bussen till Piteå för att möta upp min mor där. Bussen dök aldrig upp, då en kvinna till slut ringde och frågade vart bussen var så hade den avgått från fel busshållsplats... Great. Efter en halvtimme kom det en ny buss. Väl framm i Piteå så hälsade jag och mamma på mormor. Hon blev inlagd, hade svimmat under dagen.. Gjorde lite ärenden. Sedan åkte vi hem.
Handlade godis, exakt 500gram. Det är nog min dolda talang i livet.. Handla godis på grammet. Förra gången blev det exakt 1000gram.. Jag verkar ju vara på något i alla fall...

Lördagen spenderades i Piteå på grundutbildning för kvinnojouren. På kvällen blev det utgång på Challenge (vi var in på kalles.. men alltså, nae. Så bad så att det inte ens räknades). Kvällen blev i alla fall kul, mycket dans! Det gillar vi! Jag och Emma sov sedan hos Tobbe och Linda, tack snälla ni för det!!!
På söndagen fortsatte grundutbildningen.. Och ja... resten av dagen.. den tror jag inte att vi tar upp här.

Men ett som är säkert, nu har jag i alla fall en grundutbildning för kvinnojours-arbete! LOVELY.

Ikväll har jag varit och grattat min käre far, han fyllde år i lördags.

Min älskade pappa! Hamburgarmästare är han också!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0