Träning är för talanglösa. Jag är talanglös

Jag gjorde ju en till sak förra veckan som jag glömde skriva, jag köpte mig ju äntligen en gymkort!! FINALLY! Efter ett uppehåll sedan oktober måste jag erkänna att jag är rätt så.... efter. Orkar ju nästan inget jämfört med vad jag har gjort tidigare.. hojja. bara kämpa på. jå.

Har varit på gymmet idag.. gjorde lite diverse övningar.. Hittade ett rätt såå.. ja.. underhållande program på roddmaskinen, fiske.. Haha. Man ver en fisk som åt andra småfiskar och sedan skulle man akta sig för att bli uppäten av de stora fiskarna. Hm. Nåja. Jag fick då röra på kroppen i alla fall, och det var ju det som var meningen.
Blir nog ett besök imorgon också, ingen dansträning imorgonkväll eftersom Micke ska jobba.. Då får man roa sig med annat istället.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från då jag och min far var i fjällen, men det blir nog imorgon. Jag misstänker att det går lite segt på nätet ikväll..

Förresten, tandläkaren imorgon. 7.10!!!!! USCH! Hur tänkte de nu?!?!?


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0