Don't look back, just keep moving on

Jaaaa.... Idag har det inte blivit mycket gjort.. Har tenta nästa vecka, den sista tentan för denna termin!!! Nästan. Har en hemtenta som ska göras också. Men sen är det sommarlov!!! Jag behöver det verkligen. Var väldigt länge sedan jag var såhär skoltrött. Men det är bara att härda ut. Snart snart snart är det slut. Nästa år vid denna tid har jag bara en termin kvar innan jag är färdig sjuksköterska. Tänk vad tiden har gått snabbt, tyckte det var nyss jag började..

Har i alla fall rensat min garderob idag (allt för att inte plugga). Blev en hel del kläder som ska ut ut ut och bort! Så skönt att ha det gjort, plockat fram lite sommarkläder också. Nu närmar det sig! Det har varit riktigt luftvarmt idag.

Får se vad som händer ikväll, var lite sugen på att se uttagningen till eurovision song contest, Loreen ska ju vara med ikväll. Hoppas hon går vidare till finalen på lördag!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0