Hej och hå.

I helgen har jag varit i Sundsvall på tävling, gick hyffsat. Jag och Micke kom till semifinal, det gick mycket bättre än vad det har gjort på länge. Så jag känner mig nöjd, främst med insatsen. Kändes som att det flöt på ganska bra i dansen.
På vägen hem i bussen lyssnade vi på Eurovision song contest, Loreen och Sverige utklassade ju allt motstånd! Vilken vinst! Helt otroligt! Nästa år kommer tävlingen att hållas i Sverige, den skulle jag gärna vilja åka och se!

Kom i alla fall hem till Älvsbyn med bussen vid midnatt, natten mot idag. Då tog jag min packning och gick till Sofias 21:års fest. Blev en trevlig kväll som slutade kring tre-snåret :)
Grattis till dig, Sofia! Hoppas din kväll blev som du hade tänkt dig och att du hade kul! :)

Idag har jag varit med Emma som socialt stöd, det blev heeelt grymt, Emma! Grymt snyggt!
Sedan cyklade jag iväg till min mor där det bjöds på morsdagmiddag med syrrans familj och mormor.

Har nyss varit ute och gått en kvällspromenad med Alice. Så härligt det är ute nu!

Imorgon väntar seminarie heeela eftermiddagen... och plugg resten av tiden...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0