SMASH.

Let's do this, sen är det över! Jä.

Var hos min mor heeeela dagen igår, med avbrott för då jag klippte mig och då vi skulle informera om tjej- och kvinnojuoren på folkhögskolan :)
Sen gjorde vi lite andra ärenden också, jag kan inte sluta hoppas! Hoppas hoppas hoppas!

Annars blev det plugg hela långa dagen igår, kom till min mor vid sju på morgon, hade beställt tomtegröt till frukost, sedan cyklade jag hem efter åtta... Det blev en lång dag och en mycket trött tjej.

Men alltså, sen. Nästa vecka. Ja. Jag tror jag ska sova några dygn, känns som att det behövs.

Ikväll är vi några från kvinnojouren som åker till Ryssland för att delta på en kvinnokonferens. Kommer bli grymt! Förhoppningsvis inte så kallt, men de har stängt av värmen på hotellet där vi ska bo. Tjocksockarna åker med!

Ha en helt underbar dag allesammans! Det ska jag verkligen försöka ha. Känner att ny energi är på ingång..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0