Demensdagny

Amen, vafasen.. Skrev ju världens inlägg imorse innan jag for på praktiken.. Verkar ju inte alls ha kommit upp... Taskigt.. :/
 
Idag har jag varit på demensutbildning på eftermiddagen, det var mycket intressant och det var en väldigt bra föreläsare måste jag säga! Lättsamt att höra på och hon sa mycket som egentligen inte är stora saker men som kan göra en så otrolig skillnad för de som är dementa... Kände igen många av hennes exempel från sådant jag själv har varit med om. Mycket intressant! Demensdagny.se
 
Annars har dagen snurrat på som vanligt, efter praktiken gick jag hem, åt, la mig på golvet och filosoferade lite innan jag bestämde mig för att fara och träna. Gick ganska bra ikväll ändå! :) Sedan har jag hämtat mina partyliteljus och hälsat på Sofie! Ljusen kommer göra sig så fint i mitt hem och det kommer lukta alldeles alldeles fantastiskt! :) Hoppas nu bara att mina ljuslyktor kommer snart också, de var visst restade...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0