En brun banan, längst ned i komposten...

Det kändes ändå riktigt bra på praktiken idag, kändes som om mycket blev uträttat och att jag fick göra ganska mycket själv! :) Efter praktiken gick jag hem och åt blodplättar med grädde och sylt, blev antagligen alldels för mycket grädde... Min mage känns inte riktigt som den brukar., Fan att grädde ska vara så himla gott... Träningen gick väl kanske inte vidare, hade inte känslan ikväll.. Men då sa Kjell ju att jag skulle rycka upp mig, vi är ju ändå bland de tjugo bästa vuxen B dansarna.. vafan...
Nåja, man kan inte alltid vara på topp! :)
 
Imorgon bär det av till Island, hoppas jag har packat allt som behövs med.. Det har jag säkert, och en hel del för mycket.. Men jag ska inte göra en Ryssland 2! Då blev det på tok för mycket packning.. Hojja.. Kommer ju ändå hem på söndag... En weekend på Island. Yeah!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0