Fifty shades.

Valsen med dammsugaren gick som en dans! Men det finns nog fortfarande kvar en hel del glitter i mitt hem.. Men glitter är ju fint! ;) Haha.
 
Ikväll har vi i jouren planerat inför föreläsningen imorgon, hoppas just DU kommer på den också! Kommer upp ett inlägg om det imorgon! Alla är välkomna och det är helt gratis! Går även bussar från Piteå och Arvidsjaur, helt gratis de med! :)
 
Har köpt en ny bok idag, som den lilla bokmalen jag är... Ehhhhh. NOT. Men jag tror och har hört att denna ska vara bra, "Femtio nyanser av honom". Ska snart ta och lägga mig och läsa lite tror jag! Blir en lång dag imorgon, åker hemifrån 6.47, kommer tillbaka med bussen 17.30 och 18.00 ska jag vara på forum och hjälpa till och fixa inför föreläsningen.. Hoho. Det kommer garanterat att vara en trött tjej imorgonkväll!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0