Fredagen den 2/11, vart är du?

Jag hade en black-out. En hel dag av mitt liv var helt borta från mitt minne. Den dagen var i fredags. Jag tänkte och jag tänkte och jag tänkte... Men jag kom inte alls på vad jag gjorde... Kollade här på bloggen om jag hade skrivit något om dagen, men nej. Hade gjort inlägg både torsdag och lördag. Även här var denna dagen försvunnen... Men tillslut så kom jag på vad jag hade gjort den dagen, eller... Inte jag... Jag var tvungen att fråga vad jag hade gjort, och det var ju så att jag följde med min mor till Aborrträsk där hon köpte en ny bil! Så nu är jag ju också med bil, jag har nu morsans gamla bil! :) Wohow!
 
Sedan på kvällen var vi på polar-hotell och informerade lions om tjej- och kvinnojouren. Sedan blev vi bjudna på 3-rätters middag! Inte helt fel! ;)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0