Fullt ös, medvetslös!

Tio dagar sedan jag sist skrev något.
Fullt ös, som vanligt. Har praktik på Ugglan, har varit till Hallstahammar i helgen, på torsdag åker jag till Island med kvinnojouren.
 
Idag har jag haft besök av fina Anna-Sara! Det var alldeles på tok för länge sedan vi träffades sist! Men himla trevligt var det! Vi drack kaffe och surrade på. Finns mycket att ta igen! ;)
 
Var ju som sagt i Hallstahammar i helgen, var GP tävling där. Det gick skit för oss, men det var väl trevligt i alla fall. Vi bodde på First Hotel Plaza (skrapan). Läckert hotell i Västerås. På 23:e våningen var det en restaurang och på den 24:e var det pub. Vilken utsikt alltså!
Kom hem med tåget i morse 6.35. Liiiite sliten efter helgen...
 
Skulle egentligen ha praktik ikväll, men min handledare är hemma med sjukt barn, så då tyckte hon inte att det var nödvändigt att jag for på praktiken ikväll. Ska försöka skriva lite mer på uppsatsen istället då tänkte jag...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0