I think I need some rest...

Det känns att det har varit mycket på sistone i min kalender, två heeela helger borta och praktik där emellan... Hoho. Nåja. Det är då skönt att vara tillbaka i vardagen igen och lite lugn och ro..
Till helgen hade jag tänkt stöka fram julen, hade tänkt att Viktor skulle få hjälpa till, kanske jag till och med kan få honom att koka lite knäck ;)
 
Lämnade in mitt utkast till min B-uppsats igår, finns inte mycket mer att göra på den nu förrän nästa vecka då jag kan skriva reslutat av min omvårdandsintervention, slutsats på hela arbetet och en sammanfattning. Skönt att inte alls ha nå skola att tänka på några dagar nu!
Idag har jag varit ledig från praktiken, har packat upp från mina resor, diskat och varit ut på en promenad med Josefina, även handlat de första julklapparna, känns ganska bra att vara ute i god til för en gångs skull! Brukar aldrig hända annars..
 
Idag kommer Viktor hem! Kuuul! :)
 
Förresten kommer det upp ett inlägg senare med lite bilder från Islandsresan, långt ifrån alla! Kommer nog lite mer inlägg framöver. Island var verkligen vackert och ett speciellt land. Och... en sak till, blue lagoon - Kill me, så underbart det var!!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0