Jag känner att det går framåt och jag ska ta och skärpa till mig, satsa lite hårdare. Det går.

Hemm från första skoldagen på den andra delen av T4, det betyder alltså att jag endast har 2½ termin kvar innan jag är SSK! Det går framåt! :)
Idag har vi gått igenom studiehandledningen, kursplanen och lite lagar och författningar. Imorgon ska vi prata om uppstasen hela dagen, hur det ska utformas/skrivas och så vidare... En B-uppsats, kommer nog ta lite tid men det är ju lite småmysigt att skriva uppsats i alla fall! :) Det blir nog även en bra uppladdning inför C-uppsatsen! Yeah!
 
Ikväll ska jag följa med ANna på ljusparty. Får se om jag hittar nå fint! :)
 
Min förkylning vill inte riktigt ge sig, täpp i näsan, snorig och lite hosta... Usch, verkar inte finnas något slut på detta elände... Men nu har jag bestämt mig för att faktiskt bli frisk på riktigt! Mycket vatten och vila!
 
Nu ska jag sätta mig vid brasan med en kaffekopp, lite choklad och bara mysa ett tag tror jag! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0