Nu är vi på väg!

 
Ett gäng glada, underbara och otroligt härliga kvinnor är på väg till Island!
Denna resa kommer bli ett minne för livet och helt amazing! :)

Kommentera gärna!
Postat av: John Ragsnurfsson

Tja, Raufarhofn ligger ju faktiskt längre ifrån Reykjavik än vad Húsavík gör, menmen. Var vare ni åkte nu egentligen?

Svar: TJA, Ragsnurfsson! :) Det var ju som så att vi flög till Keplavik och bodde sedan i Reykjavik. Hoho. Hur nu jag kan ha tagit så fel på alla namnen, men jag och geografi går ju inte riktigt hand i hand... Som du kanske har märkt. Vi var ju även ut på lite äventyr (fråga helst inte vart, för du får nog inget bra svar) med en guide och sedan till blå lagunen en sväng, så jag fick mitt efterlängtade bad! :)
Ida

2012-12-03 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0