Söndag söndag söndag...

Då var det söndag igen..
Det blev en riktigt trevlig kväll igår! :) Jag, Victor, Emma, Erik och Micke hängde hos mig först, käkade spelade spel, spökade ut oss. Sedan drog vi till Sorforsens hotell där ett sökande efter ett visst hotellrum började. Vi var nog runt på hela hotellet och ändå hittade vi inte rummet. Men det fanns ju andra rum med trevliga människor, så det löste sig fint! :)
Sedan blev det dans för hela slanten. VI hade egentligen tänkt åka hem eftersom vi inte hade något bokat rum, men det blev så att vi sov hos Alice. Hon hade ett dubbelrum för sig själv som hon delade med sig av. Nice! Sedan kom Emma in på rummet 7.17 och tyckte det var dags för frukost. Jag tror aldrig att jag har ätit så i argen tidigare. Haha. Men gott var det i alla fall ;) Resten av dagen har varit lugn. Jag och Viktor gick och hyrde en film, Snow White and the huntsman. Var ganska bra ändå!
 
Nu har Viktor åkt iväg till Kaunis och jag tycker det är lika tråkigt varje gång....
 

Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

Varför var du arg? :)

Svar: Haha. Jaaa. Klockan 7.17 kände inte jag att jag hade sovit klart och hade verkligen inga tankar på frukost! ;) Men snäll som jag är gick jag ju ändå och åt frukost med Emma, och egentligen.. nog var det väl ganska gott ändå! ;)
Ida

2012-11-04 @ 23:14:40
Postat av: Anonym

De var jag som skrev förra kommentaren . Konstigt att mitt namn inte stod med :) /Linda

2012-11-04 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0