To the world you may be just someone, but to someone you may be the world.

Så underbart med ljusparty! Fann verkligen hur mycket fint som helst! Jag beställde i alla fall tre lyktor som hör ihop och nå vanliga ljus. Kommer bli så fint då det kommer! :) Men helst hade jag velat ha nästan allt. Älskar tända ljus nu när det är lite mörkt och burrigt på kvällarna, och snart är det ju mörkt nästan hela dygnet.. Mycket ljus kommer att gå åt! :)
 
Jag har börjat fundera om det är nå fel med min häl, den gör som lite ont då jag går och skon ligger mot hälen. Finns inget sår eller så men den verkar lite svullen... Nåja. Får väl hoppas att det går över snart!
 
Nu ska jag alldeles snart stänga mina ögon för att vakna upp till en ny dag imorgon, en hel dag på skolan, möte med jouren på kvällen... Får se hur jag känner mig imorgon, hoppas på att min täppa och hosta har blivit lite bättre så jag snart kan träna ordenligt igen! Eller... Få se nu.. Jag skulle väl se till att bli ordentligt frisk först.. Eller... Hm. Hur var det nu med det...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0