Det är torsdag idag och jag gillar torsdagar!

Jag åt just alldeles för mycket till frukust. Så typiskt mig. Det känns som om frukosten står mig upp i halsen.. Huh.
 
Idag är det en riktigt regndag... Alltså en helt ok dag för föreläsningar! Börjar klockan 13 idag också, hade tänkt mig iväg och dra en lurv på gymmet innan dess. Kanske min frukost sjunker ned en aning också...
 
By the way, kom ihåg att det är kanelbullens dag idag!! :) Jag har faktiskt en liten fundering på att vara lite husmoderlig och baka ett gäng. Men då måste jag på affären en sväng också, men dock hade det ju varit otroligt gott med nybakta bullar! :)
 
Jag ska samla lite vuxenpoäng också, ska ringa försökringsbolaget om min telefon. Wiihoow. Antagligen är väl min självrisk lika hög som telefonens nuvarande värde.. Men man vet ju aldrig!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0