Det sa bara svooosch, och sedan satt hon där.

Det har varit en superkul dag som fröken på fritids idag! Pyssel, bak, mera pyssel, film... Woho. Underbara barn. Kan det blir så mycket bättre? :) Vet ju själv hur mycket jag älskade fritids då jag var liten. Jag hade kunnat bo där.
 
Efter jobbet har jag varit och simmat. Kämpade på och fixade 100 längder, 2,5 km, på ungefär en timme. Det kändes bra. Har nog ändå förbättrat tiden lite sedan sist, om jag inte missminner mig helt :)
 
Har tänkt pröva något nytt ikväll, ska ungstorka en älgstek. Så den är i ugnen nu. Den har tidigare legat i en lag av salt och lite socker i ungefär två dygn för att få sälta. Spännande och se resultatet senare ikväll.. Undra hur länge det tar innan jag den är klar och jag får gå och lägga mig... Hoho...
 
Nåja. Ny dag imorgon, då ska jag fortsätta min fritidsfröken-karriär! Kommer bli superkul! :)
 
Förresten, har gjort vinterns första vurpa idag också. Första halkiga dagen, och där satt jag, på min rumpa, på marken... Hade ice-bugs på mig för att INTE halka.  Men vafan. De fyllde verkligen inte sin funktion... Reklamation??
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0