Du får hela min värld att stanna upp för en stund.

Jag har stött på ett litet problem.. Eller problem kan jag väl inte kalla det... Men alltså. Nu när jag har sovit i dryga två dygn och idag har friskförklarat mig känner jag att det kan bli svårt att somna ikväll... Har jobbat till 21 och känner mig fortfarande lite uppe i varv... Ska nog ta och diska lite.. Kanske jag blir tröttare. Annars ska jag läsa IKEA-katalogen tills jag somnar. Oh ja. Drömma om billy, malm, mavas, ikea-stockholm, holger och alla namnen som finns.. Bra plan! ;)
 
Det har gått så grymt bra att jobba idag! Det har varit så himla kul! Har verkligen känt hur jag har kunnat ta mig tid, prata, lyssna och diskutera med alla gamlingar idag/ikväll. Åh, så himla kul att träffa dem alla igen! :) Ikväll har vi rockat ordentligt! Jag och gamlingarna! Yeah yeah! ;D
 
 
Jag och morfar rockade bäst!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0