Du närmar dig målet.

Idag hade jag tänkt mig ännu mer plugg med geriatriken. Måste väl ändå vara någorlunda förberedd imorgon på tentan! Ska renskriva klart mina anteckningar och sedan kolla på föreläsningar hade jag tänkt. Det blir nog ett bra upplägg. Hade tänkt mig en liten paus för träning också. Antingen promenad eller en sväng på gymmet. Min kropp säger träningsvärk idag.
 
Jag är ungefär lika trött som det ser ut som på bilden...
 
Ibland kan jag känna hur skönt det skulle vara att bara få vakna upp på morgon, äta frukost, göra sina morgonbestyr och sedan gå iväg till ett jobb. Göra sin dag och gå hem. Så underbart det skulle vara. En liten anings skoltrött? Ja, kanske, eller mest troligt - Ja.. Men det är ju inte länge kvar nu. Tiden går snabbt. Det är bara att försöka hålla ut tiden som är kvar,
 
Idag är det torsdag. En bra dag.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0