En liten droppe i havet.

Har pratat med mitt försäkringsbolag. De tyckte jag skulle lämna in telefonen för att få skärmen lagad. Sedan om det skulle kosta med än 1500 (som min självrisk ligger på) så skulle jag kunna få ut de pengar som överstiger den summan.., Men är det värt det? Hmm... Vet faktiskt inte...
 
Har varit på gymmet en sväng, men kände mig svagast i världen idag. Huh. Gick tyngre än tyngst! Då jag var klar gick jag på ICA och handlade lite ingredienser till bullbak! Det är ju trots allt kanelbullens dag idag! :)
 
Har föreläsning nu, helt okej att ha det idag, vädret är verkligen inte alls så kul.. Men det är så himla mastigt det som tas upp.. Jag känner ungefär att det som denna kurs handlar om är ett stort hav och det som går in i mitt huvud är nog bara en ynka liten droppe med saltvatten.. Suck..
 
Igår skrek min kropp: Vårkänslor!! Men det är ju mitt i hösten... Sjukt!
Men vad passar då bättre än en vårbild från paradiset?
Jag LÄNGTAR!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0