FF!! Flopp Fredag!

Åh. Denna dag började inte som jag hade tänkt. Idag skulle jag ju ha min sista praktikdag på otropeden och skulle åka med bussen 5.40. Men när vaknar jag... Jo, 7.40!!! Fuck it! Ringde direkt till min praktik och bad att få tala med min handledare, men han jag pratade med verkade väldigt oförstående vem jag ville prata med, och till råga på allt var jag inte ens saknad på avdelningen eftersom min handledare var sjuk idag.. Så egentligen gjorde det ju inget att jag sov för länge idag... Men ändå... Nåja. Det blev en mysmorgon istället! :)
 
Har lunchat med min pappa och hans Viveka, sedan har de hjälpt mig att hänga upp lite taklampor här i huset! Blev hur fint som helst!! :)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0