I tried to be chill but you're so hot that I melted.

Jag är så less.. Less på detta gråa väder. Less på att det ska vara blött överallt... Man blir så trött av detta väder!!
 
Igår blev det sovmorgon för mig. Skönt var det! Körde sedan igång en tvätt och joxade på lite hemma. Hade tänkt mgi ut på en promenad men då jag stack ut näsan genom dörren så ångrade jag mig i samma sekund. Regnade ju.. huh. Slog på en film och kröp upp i soffan istället. Kändes som en mycket bättre plan. Såg changeling. Fyyy vad jag blev arg stundvis! SE FILMEN!! Den är sevärd!!
Sedan var jag och Viktor iväg på kalasfika, Wilma 3 år! :)
 
Kvällen avslutades ungefär som alla andra söndagar gör, med träning. Hade inte alls rätt feeling igår. Gick så dåligt...
 
Idag har jag hunnit träna en sväng, handlat lite och kört igång en tvätt. Nu är även kaffetermosen fylld. En dag med geriatrikplugg väntar.
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Va kul att ni kom förbi även om de inte var mycke vi kunde bjuda på :) kom gärna förbi nån mer gång :)

Svar: Det var trevligt! :) Spelar ingen roll med fikat, är ju inte det som är det väsentliga, även om glassen var sjukt god! ;) Kommer gärna och hälsar på fler gånger!
Ida

2012-10-15 @ 22:36:20
URL: http://liniz.blogg.se
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

De e lättare att svara på kommentarer när du svarat i min blogg :) hade jag it gått in här hade jag nog aldrig sett att du svarat ! Kul att du gilla glassen i allafall :) ja de e bara komma så mycke ni vill :)

2012-10-16 @ 23:07:52
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0