Ingen knipslug mästerkatt i stövlor finns att visa oss, hur vägen går.

Har varit och tränat en liten sväng på gymmet, blev inget superduperseriöst kände jag. Men lite fick kroppen röra på sig i alla fall och det tyckte den om! :)
 
Nu har jag hunnit kvällsfika, göra upp eld i kaminen och duschat. Snart är det OK att gå och lägga sig. Ska bara dricka upp mitt te först :)
 
Imorgon ska jag vara på Parkskolan och tjollra på med barnen. Kommer bli superkul. Var längesedan jag var där och jobbade och jag ska erkänna en sak, jag har faktiskt saknar dessa barn en gnutta! Ska vara där och jobba på onsdag också!
 
Imorgon ska jag satsa på att försöka komma mig i bassängen och simma några längder efter jobbet.
 
En bild från dagens promenad under förmiddagen.
Vacker dag!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0