Jag och Hälge

Har gjort tenta idag. Kände mig inte alls taggad för det.. Jag och Hälge, ja. Jag var nog lika taggad som Hälge har taggar.. Men nu är det gjort och resultatet kommer om 3-4 veckor, så det är bara att vänta :) Men nu när tentan väl är gjort, har nog taggarna minst fördubblats och jag känner mig som en ny människa med ny energi! HÄRLIGT!
 
annars snurrar väl det mesta på som vanligt. Praktiken är ju över, men jag måste in till PÄS i alla fall och tömma mitt skåp och lämna tillbaka passerkortet. Voijne. Kanske blir det en uppgift för morgondagen? Eller fredag?
 
Senare i eftermiddag kommer Anneli hit! Hon ska med tåget imorgon, så hon ska sova över här i natt! Som det kommer att surras! :) Awesome!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0