Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.

Ojj så himla skönt att håret är klippt! Vi kom fram till att det var ganska exakt två månader sedan jag klippte mig sist.. Så fort tiden går! Mitt huvud känns ungefär 2 kilo lättare. Underbart.
 
Jag har upptäckt att jag har världens största i-landsproblem.. Vet inte vad jag ska lägga mina pengar på, eller rättare sagt, vad jag ska prioritera... Det är så himla mycket som jag skulle vilja köpa just nu, nya springskor då det är alldeles för mycket håligheter i dem jag har + att de börjar vara på tok för gamla.. Sen känner jag att en ny mobil skulle vara trevligt då den jag har är helt sprucken över skärmen.. Sen känner jag att det skulle vara alldeles underbart med en egen bil också! Men vilken bil och hur mycket vill jag lägga ut på den? Ja. Vilka problems..
Det är riktigt säkert inte lätt detta...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0