Keep on running!

Det blev inget jäkla hat-trick. Ett inget trick alls.. Fy farao. Fick en omtenta. Men nåja, jag ska nog överleva det också. Bara bita ihop och komma igen! :) (Men jag är så jääääkla skol-less att jag tror jag spyr snart. Men håll ut!, dryga TVÅ TERMINER kvar!!!)
 
Idag hade jag en liten tanke om att fara och simma på morgon, men istället steg jag upp, åt en lång fruskost och eldade så nu är det varmt och skönt här hemma. Var ju nästan 17 grader kallt på morgon... Huuuuh!
Det har ju trots att blivit ganska bra med träning i helgen, i fredags sprang jag en sväng och sedan for jag och Viktor på gymmet, på lördagen blev det en repris. Men då sprang både jag och Viktor en längre sväng och sedan for vi på gymmet och blev starka! :) Vi handlade båda två nya springskor under förmiddagen, De blev riktigt säkert godkända efter springturen! ;)
 
 
Idag har jag seminarie på eftermiddagen, men innan dess ska jag nog ut på en promenad i den friska luften!
 
-Förresten, senare idag kommer det bilder på mitt hem! Är du nyfiken så får du hålla utkik! ;)
Ha en fin dag!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0