Send you roses when they think you need to smile.

Idag har de pratat om att det ska komma snö, äntligen. Det är alldeles nog mörkt på mornarna och kvällarna nu. Vi behöver lite snö som lyser upp omgivningen! :)
 
Har gjort iordning en smet till blodplättar som jag ska steka senare i eftermiddag. Var så längesen jag åt det sist, kommer bli mycket gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har även reflektion i eftermiddag inför geriatriktentan på fredag. Usch. Otaggad. Verkligen... Men det är väl bara bita ihop..
 
Nu ska jag ta och koka mig lite kaffe, kanske känner mig lite bättre till mods efter en kopp eller två... Förhoppningsvis i alla fall..
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0