Shall we get more coffee, or shall we get guns and kill ourselves?

Igår fick jag jobba en långkväll i hemtjänsten, 13-21! :) Passet gick faktiskt rätt snabbt! Det är som något att göra hela tiden! Innan jobbet hann jag med en sväng på gymmet och en promenad med Josefina! Nu har hon också köpt gymkort, så nu kan vi träna där tillsammans också!
Efter jobbet såg jag och Viktor på Sex and the city 2! Yeah. Vilken film alltså! Älskar dessa brudar. De är ju helt crazy. Vet dock inte om Viktor var lika imponerad över filmen som jag var....
 
Idag ska jag in till Piteå en sväng, tömma mitt skåp och lämna tillbaka passerkortet. Hade tänkt försöka hinna med en visit hos Anna-Lena också innan jag ska hem igen.
 
Har fått mina praktikplaceringar för nästa läsperiod nu. Rättspsyk blir i Öjebyn och äldreomsorgen blir här på byn, på Ugglan. UNDERBART med hemmaplan! Gillar inte detta med att behöva pendla fram och tillbaka. Jag är nog en aning bekväm av mig...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0