Uppstånden ifrån de döda.

Jag blev akut förkyld i lördagskväll. Började känna mig lite snorig och nysig. Sedan söndag var det kört. Snorade, nös, tårades hela dagen.. Huvva... Jag och Viktor var till pappa och styckade upp lite kött och malde köttfärs, men usch. Det bara kittlade i näsan hela tiden.. Sedan var vi till min syster på kalas. Var lika hemskt där... usch. Sedan har jag sovit hela måndagen och hela tisdagen... Helt utslagen. Men idag friskförklarade jag mig. Har inte tid med sånt här svammel. Förkyld? Vem har tid med sådant? Nej Nej! Jobbar idag på kristallen, en delad tur. Känner mig som ändå ganska pigg nu. :)
 
Nåja, ser ju någorlunda pigg ut i alla fall.... :)
 
Imorgon bär det av på IKEA med mor och sedan ska vi en sväng förbi Råneå.
 
Veckan har gått snabbt, redan onsdag idag, och imorgon är det torsdag. Då kommer Viktor hem, mysigt! :)
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Kul med Ikea !! :)

2012-10-24 @ 15:54:24
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0