When you´re looking at me, it's like the whole world stops for a while.

Vafasen, det var en evighet sedan ett inlägg skrevs här... Det har väl egentligen hunnit hända ganska mycket sen sist antar jag. Men inte kommer jag ihåg allt...
 
I helgen har det i alla fall varit tävling, jag och Micke kom till final och slutade på en sjätte plats. Vi kände oss ändå ganska nöjda :) Sedan på kvällen blev det lite kalas och söndagen blev en mycket mycket lugn dag. Soffan, tv, film, eldning i kaminen.. Hm. Ja. Bara mys! :)
 
Idag har jag inlett min fjärde och sista vecka på praktiken. Hade även slutbedömningen idag. Gick så jäkla bra!! Jag har nog skött mig och visat framfötterna på ett alldeles jäkla bra sätt! Wiihooow. Ska ha praktik imorgon och på fredag också.. Sedan är det slut. Tiden har verkligen gått snabbt!
 
Hade tänkt mig iväg och träna ikväll. Det kändes som en bra idé i morse, men nu har jag hunnit bli lat. Damn. Man ska inte vänta för länge.... Nåja. Kanske jag tar mig iväg i alla fall! We will see...
 
 
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0