Winterland, oh my winterland.

Snön ligger kvar ute och det är så ljust och fint! :)

Hade egentligen en plan igår att se på fotboll, men då jag såg ställningen så tyckte jag att det inte kändes riktigt värt så jag gick och la mig istället. Och vad händer då? JOOO! De kvitterar så det blir 4-4. Helt otroligt! Och jag SOV! Faaan... Nåja. Får väl hoppas att det kommer fler spännande matcher senare, då ska jag banne mig inte sova!
 
 
Nu har jag just avslutat min frukost, måste väl snart ta och röja upp lite i köket. Måste även bära in ved, elda elda elda. Nu är ju vintern här på riktigt. Men Emma, jag har tagit väl hand om dina grisar, så du ska inte behöva frysa då du kommer och hälsar på! :)

Bör även kollla lite på geriatriken idag, blev inte så mycket av det igår... Men nog vet jag att det ska hinnas med!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0