And my heart goes boom boom boom.

Träningen är utförd. Nu sitter jag och pysslar på med lite skola, tvättmaskinen snurrar också på. Fasen, det känns som om jag tvättar heeela tiden. Det är nog kanske inte så, men det känns ju så... :)
 
Det gick sjukt tungt att träna till en början, kände mig slö och lat. Men jag kämpade på ändå och kroppen tycker ju att det är så skönt när det är klart! Idag var inget undantag, It felt wonderful! Känner på mig att det kommer kännas i kroppen imorgon.. Men det är ju som det ska vara! :)
 
Få se nu, jag ska nog kanske fortsätta med lite skola.. Kanske. Hm. Typ.... Men först tror jag att lite paus och en kaffekopp skulle sitta fint!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0