Blondin med björnfrossa.

Natten till idag har jag hunnit drömma så många konstiga saker. Helt skilda har de varit, inget alls samband mellan dem. Bland annat har jag drömt att jag blev blond (fasen så gräsligt det såg ut på mig, tror nog att jag behålla min bruna ton ett tag till), jag har blivit jagad av en björn i vattnet. Vi satt på en badflotte och åt hamburgare då björnen hoppade i vattnet och började simma mot oss, så vi kastade i hamburgarna i en förhoppning att björnen skulle nöja sig med det, men icket! Han började simma efter oss. Men som tur var hann jag inte drömma klart, blev väckt av en telefon. Men pulsen var hög då jag vaknade... Björnmat.. Nästan så man får frossa!! Huuh...
 
Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så Emma och Sofia snart kommer och hämtar mig med pärlan och vi kan styra vidare mot Frida! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0