Det är faktiskt så att jag saknar det.

Har jag fått något gjort under eftermiddagen? Nej.Jävla helvete. Känner att jag kanske går och lägger mig under täcket och aldrig kikar fram igen. Eller så kanske jag intar spikmattan.
Sjuuuuukt omotiverad är jag. Det är praktik imorgon igen, och resten av veckan för den delen. Personalen är jättefina och det går väl ändå ganska bra trots att jag bara varit där två dagar, inte riktigt kommit igång än.. Men fy fan.
 
Det enda vettiga jag har gjort är att jag har gjort upp en eld i min kamin, så nu är det härligt mysvarmt hos mig, och sedan har jag lagat mig lite riktig mat för en gångs skull. Ungsbakade rödbetor och stekt korv. Det är bra för att vara jag, blev lite matlådor också. Bäst! Men blev jag på bättre humör efter maten? Svar: Nej. Då är det något annat som är på tok, -inte mitt blodsocker denna gång...
 
Här är mina nya kläder i alla fall! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0