Do what you have to do.

Idag på min lunch gjorde jag ju vääärldens jäkla fynd! Hittade en kappa till vintern, en kavaj och en tröja för 300 kronor. Egentligen skulle de tillsammans ha kostat drygt 4300. Yeah. Superdupermeganöjd! :)
 
Har hunnit vara och träna på gymmet nu ikväll också, hämtat upp mina saker hos Sofia som har varit kvar där sedan helgen och varit förbi Emma och hämtat några affischer... Har även hunnit kvällsfika lite, köttbullar, gurka och dressing. Mums!
 
Nu ska jag nog bara dö framför tv:n tills det är dags att gå och sova.. Imorgon är det skola igen.
Tänk, jag har haft min första skoldag och det känns som om sommarlovet aldrig har existerat. Nog är det ju typiskt...
 


 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0