Ett riktigt jävla badass!

Hoho. Ska börja min praktik på tisdag ,morgon istället för imorgonkväll, awesome. Då kan jag delta på hejdå-middagen för Emma! :) Den härliga pinglan kommer ju flytta till Umeå!! På fredag! Oh my godness. Det hade varit skämmigt, hemskt och riktigt illa att missa hennes avskedsmiddag! Men nu, I'm on, back in the game!
 
Har hunnit städa lite och diska här hemm efter jobbet. Har legat på golvet ett tag och filosoferat, det jag har kommit fram till är att livet som matta inte är bäst och att allt ser jäkligt mycket mer skitit ut från den vyn man får då man ligger på golvet.. Never never never again. Man får ju städnojja och stress över detta. Näni. Sånt har jag inte tid med. Stress leder till sjukdom och är ju bara inte alls bra. Tacka fan för soffan!!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0