get out, feel free, take a deep breath, dance all night long

Lördagskvällen blev grymt bra! Jag, Sofia och Emma köpte mat på hth, handlade lite på coop och sedan for vi till Sofia där vi åt, drack, spelade spel, spelade musik, tog tokiga kort, busade på! :)
Vid elva styrde vi mot Piteå där det blev dans dans dans! Frida hängde också med och på Challenge mötte Olsson också upp. Massor kul och sjukt varmt! Lite senare dök även Viktor och Leo upp :)
Var hemma kring tre, trött som tusan.. Blev en vääldigt lugn dag igår... Det blev mat på hth med Sofia, Leo och Viktor sedan film och solsidan... Hade dock träning igårkväll, gick fint. Blev lite piggare då. As usual, vid träning! :)
 
Idag börjar skolan om. Hade egentligen tänkt träna nu på morgon innan jag har första kursintrot, 10.15. Men jag ideees verkligen inte.. Det får bli efter skoldagens slut istället... :)
 
Ikväll håller jag tummarna för att det blir svampjakt. Har ju för tusan inte plockat en enda svamp än... Voijne Voijne...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0