I tried to be chill, but you're so hot that I melted.

Nu är det inte länge kvar på denna arbetsdag! :) Den har gått så himla snabbt! Då jag kommer hem ska jag nog städa ihop lite, utmana disken på en fight den sent ska glömma och sen ska jag nog sova en stund :)
 
Men så himla irriterad jag blir på alla getingar som är i farten! De surrar och stör hela tiden. De till och med följer efter mig som en svans då jag går någonstans. Usch. Jag hade tänkt äta min lunch ute igår, men icket. Det kom nå getingar som tyckte min lunch var väldigt intressant, det gillades inte....
Dock är det ju snart vinter och då försvinner de ju! Yeah. Ännu en fördel med vintern.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0