Ibland blir det ju helt enkelt inte riktigt som man hade tänkt sig, -vardagen i ett nötskal.

Har varit en lugn dag idag... Har varit på på lunch/fika-date med Emma. Den pinglan drar ju iväg till Umeå idag för att bosätta sig där en tid framöver, antagligen på obestämd tid. Det var trevligt med lunch och en massa snack! :) Vi hann även fördriva en massa tid i en del affärer. Har handlat godis på ica, de har ju superduperbra pris, 3,90kr/hg! Bäst att passa på!
 
Ikväll ska jag följa med till Lycksele på rallycross! Bara hålla tummarna att det kommer att gå bra imorgon! :) Blir kul med en liten utlfykt!
 
Förresten så kraschade min telefon igår. Jag fick rekomendationen att köpa en ny, damn... Inte vad jag hade planerat nu...
 
Nu tror jag att jag ska ta mig en pn. Känner att det skulle vara alldeles underbart!
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0