Ibland går allt bara så himla långsamt...

Nu är det bara en dryg timma kvar innan jag ska ge mig iväg på praktiken. Ska få åka in till Piteå med Linda då hon ändå ska jobba kväll ikväll :)
 
Har hjälp Alice att flytta lite saker nu på morgonen och sett en massa bilder från hennes otroliga vandring. Såg helt underbart ut! Hann även slänga i lite färg i håret innan vi började flytta. Blev mycket fint! Fräääscht! :)
 
Känner mig en aning förkyld, trött och lite smått hängig.. Men nog vet jag att det ska ordna sig någon gång. Men jag gillar inte att vara såhär lite småsjuk. Ska de va så kan det lika väl vara ordentligt tycker jag!!
 
Nae, nu är det väl bäst att jag tar tag i lite disk och annat här hemma.. Ser inte allt för roligt ut..
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0