Ibland känns det som om tiden verkligen står helt stilla. Går oerhört sakta...

Wooohoooooooow! fredag! Endast skola på förmiddagen och jag känner mig laddad för seminarie! Det blir nog superduper! Synd bara att bussen inte går hemåt förrän 14, så det finns lite tid att fördriva.. vad man då ska hitta på? Sitter på skolan nu, bussen är alltid så himla tidig. Brukar vara här kring 7.40 på morgon och jag börjar 8.15... great!
 
Ikväll ska jag nog kanske hänga med Emma då hon ska köpa bil! Vilken pärla hon har tittat på! Som vi kan ragga sen! Akta er, för här kommer vi! ;)
 
Imorgon bär det som sagt av till IKEA med mammsen, läste katalogen igår tills jag blev så trött att jag i princip somnade med den. Egentligen ska jag nog mest bara handla lite småsaker, men det brukar alltid följa med något mer som man inte hade tänkt sig från början. Awesome!
 
Är även sugen på att baka nå bullar i helgen.. Nygjorda kanelbullar... Finns det bättre? :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0