Idag håller vi alla tummar!!

Vilken otroligt fin höstdag det är idag! :)
Jag sov ända tills klockan ringde i morse,hade ställt den på 9.30 så jag skulle kunna möta upp Sofia på gymmet, men kände att min hals kanske inte är riktigt riktigt kry än. Så jag tar en vilodag idag också... Får satsa på nästa vecka istället! Med halsar som kanske inte är helt ok är det förjävla dumt att chansa!
 
Nu hade jag tänkt mig iväg och se hur det går för mor. Hon är hemma hos mormor och packar, manglar och märker upp kläder. För på måndag ska mormor få flytta på nyberga! :) Det kommer nog bli jättebra och hon kommer förhoppningsvis trivas jättebra!
Mormor ligger just nu på PÄS, hon hade svimmat på dagverksamheten... Men hon verkade ändå ganska kry då jag hälsade på henne igår!
 
Kan hända att jag svänger in på radiohuset också en sväng.. Min telefon känns inte allt för rolig.. Ärligt talat...
 
 
Jävligt sprucken skärm...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0