I'm so happy for what I've got! You are all so wonderful.

Middagen igår var helt awesome! :) Frida bjöd på inbakad fläskfile, rotsaker i ugn och en underbar svampsås till varmrätt och till efterrätt bjöd hon på nån form av cheesecake med digestivebotten, god vit "kräm", hallon(?)kräm och bär. Eftersom min mage är lite som den är så fick jag fläskfile som inte var inbakad och likadan efterätt men utan digestivebotten. Så himla gott det var och så duktig Frida är på att laga mat! :)
Och vilket hus sen! Wooohooooooow!
 
Idag har jag hunnit bläddra genom paltbladet, dammat av mattornam dammsugit och gjort ett försök till att montera fast lyse på min cykel. Gick inte superduper, hållarna till lyset passade inte riktigt på min cykel, mitt styre var för tjockt och "sadelpinnen" var för smal.. Antingen är det min cykel som är onormal eller så har jag fått tag på konstiga lysen... Whatever, det passade inte i alla fall..
 
Nu har min hyresvärd just varit och plockat ned lysrören i köket och ska handla nya! :) Snart kommer jag se hur mycket som helst!! :D
 
Ciao. Have a beautiful day!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0