My life is brilliant. My love is pure. I saw an angel. Of that I'm sure.

Skolan är igång, första föreläsningen är igång.. eller kursintro.. eller föresläsning? Fattar noll. Verkar vara många med mig som har samma problem.. Suck... Lite halvtaskig start...
 
Snart är det nog dags för lunch, då ska jag cykla ned på byn och kolla på nå kläder min mor insisterade på att jag skulle se på. Bäst att lyda order ;) Sen hade jag även tänkt hinna hem en sväng och hämta mina träningskläder så jag kan cykla iväg på gymmet på dirren efter dagens försläsningar. Orkade ju inte riktigt ta mig dit på morgon...
 
Nästa vecka är det dags för praktik. Ortopeden, 7B, i Piteå. Yeah. 4 veckors praktik har jag framför mig. Blir nog awesome!
 
Har ju förresten fått ett vykort från fina Alice som är och vandrar en sisådär 80mil :)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0