Rallycross, festligheter och en söndag i lugnets tecken.

På morgon har jag varit och tränat med Sofia! :) Klockan 6.00 körde vi igång. Härligt pass! Alltid kul att träna tillsammans med någon!
 
I helgen har jag hängt med till Lycksele på rallycross. Var trevligt! :) Bra väder var det också, synd bara att det skulle blåsa som fan.. Viktor kom tvåa i A-finalen! Det tyckte jag var bra gjort! Men det var visst någon annan som tyckte det kändes mindre bra... Hur som helst var det kul att hänga med!
 
Efter hemkomsten på lördagen så blev det fest hemma hos mig och sedan utgång på challenge! Blev en helt awesome kväll med härligt folk! :)
Gårdagen blev dock mycket mycket mycket lugn.. Sett på tv.. Sett på film.. Hm. Ja. Ätit lite.. Sen tränade jag på kvällen. Det gick bra, jag och Micke körde på. Men det är den där jäkla tekniken som inte riktigt sitter där den ska. Men fy fan för den som ger sig. Jag tror snart att jag fixar det! :)
 


 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0