Simmade till världens ände och tillbaka.

Föreläsning idag igen. Idag handlar det om psykiatri, olika psykiska tillstånd, ätstörningar, beroenden... Ja, intressanta ämnen, synd bara att jag inte känner mig så engagerad. Blir mest bara irriterad på vilka stereotypa bilder föresläsaren har om hur kvinnor och män ter sig och vilka bemötanden de får från samhället (beroende på vilket kömn det är) + att människan verkar leva på 1800-talet och skrattar åt sina egna skämt och historier. Det svävar ut alldeles för mycket för att jag ska orka lyssna med båda mina öron...
 
Tog mig i alla fall iväg och simmade i morse, kämpade på i 70 härliga längder i bassängen. Yeah. Kändes bra!
Ikväll är det dans på schemat. Blir skojj!
 
Well, back to school.... Eller nå...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0