So hold my hand, I'll walk with you my dear.

Tänk. Det gör så jävla ont.
 
Kom mig inte iväg på gymmet i morse. Tog en lugn morgon med frukost och tidning för att sedan hasta iväg till bussen, men kom ändå förjäkla mycket för tidigt. Tidsoptimiskt och tidspessimist på samma gång? Det funkar bara inte...

Har varit på skolan idag i alla fall. Haft förflyttningsteknik del 2 idag. Alltid bra med repetition på detta område. Så himla lätt att man lyfter och hjälper på fel sätt så det blir dåligt både för patient och för en själv....
 
Vet inte hur jag ska hinna med allt jag har tänkt nu... Måste se en föresläsning ikväll för att kunna delta på seminariet imorgon, packa för en fjällvistelse till helgen, se nån mer föreläsning för att kunna göra en dugga som ska vara klar på måndag.. Voijne voijne. Inte lätt detta... Hade dessutom tänkt hinna ut och plocka svamp ikväll.. träna? Nae. Något kommer bli lidnande.. Och jag har en stark misstanke om att det blir svampen som får vänta. Detta går nog inte ihop annars.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0