Tonight is not gonna be a good night, tonight is gonna be a AWESOME night.

Jag var trött igår. Gjorde ju som sagt upp en eld, sedan la jag mig i soffan.. Och där har jag sovit hela natten. Det gick bra de med! Vaknade kring halv åtta i morse. Pigg som en lärka! :)
 
Har varit på rallycross idag med Emma, Sofia och Leo. Vissa tyckte det var med underhållande än andra! Men vi hade ju i alla fall tur med vadret och sedan var det ju bra förare! ;) Gick ju mycket bra!
Ikväll är det först tjejmiddag som gäller med två riktiga pangbruttor! Sofia och Emma! Sedan blir det väl kanske lite mer folk och utgång i Piteå. Känner på mig att denna kväll kommer bli awesome!
Jag är redo för kvällen nu. Men blir inte hämtad förrän klockan sex...
 
Har pysslat på med en liten grej till ikväll också. Hoppas nu bara att det blev bra! ;) (akakddalk). Yummie!
 
Nu väntar jag bara på att bli upphämtad av två snygga brudar! :)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0