Tröstshoppat jultidningar.

Har varit ute på svampjakt ikväll, gick inte alls bra. Såg typ bara tre stycken, tre pepparriskor, och de vill jag inte plocka.. Så jag och mor körde till Nybyn istället och tröstshoppade lite jultidningar :) Klart att moster sponsrar favorit-systerdottern!
 
Var iväg på gymmet en sväng tidigare också, gick väl hyffsat ändå. Körde på cykeln en timma och sedan lite ben på det. Kändes härligt! :)
 
Imorgon ska jag ju till Piteå och börja min praktik, bussen går 11.50. Hade tänkt hinna med ett pass på också plus en promenad med Josefina :) Sedan ska jag sova hos Linda och Tobbe till på torsdag, skönt att slippa fara hem sent och åka tillbaka innan man knappt hunnit somna.. Känns det som i alla fall..
 
Mosters fina flicka! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0