Vad är väl en dag på IKEA........?

Det blev inget IKEA idag, det blev jobb istället. Fick erbjudande om att jobba hela helgen, Och ja, vad gör man inte?... Det är bra med cash som sagt! Idag mår plånkan bra, istället för att tömma den så fyller jag på den. Bra deal! Blir ju förresten jobb imorgon också:)
 
Jag, Sofia och Leo följde Emma till Hortlax där hon skulle shoppa en bil. Men innan det så åt vi middag på pentryt, gott var det! Leo bjöd oss alla på mat, så himla snäll!! Det var visst kravet för att han skulle följa med.. Vilket krav alltså... ;) TACK, Leo! :) Sedan åkte vi vidare för att se på bilen, provåka/köra och sedan rullade jag och Emma hemåt i hennes NYA vrålåk! Yeah! En ragg till petberg blev det, glass och choklad för att fira. Wonderful!
 


Är hemma på timmar nu, hunnit vara på gymmet en sväng och nu har jag just ätit lite lunch. Börjar om klockan tre, hade tänkt hinna ta en pn innan dess också. Så det är bara att jag slänger i mig kaffet så jag ska hinna! :)
 
Har haft ont i huvudet på förmiddagen och känt mig väldigt seg.. Men nu börjar det vara bättre, och efter en pn kommer det kännas bäst!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0